Klein elektroPremium

Funcooking

 

INNOVATIES

De belangrijkste innovaties in de funcookingapparaten zijn de speciale formaten. Zo spelen fabrikanten in op evoluties in de hedendaagse maatschappij. Gezinnen zonder kinderen zien we steeds meer, die hebben dus nood aan kleinere toestellen. Daarnaast zijn er meer en meer toestellen voor grotere groepen.

TRENDS

 

Een belangrijke trend in funcooking zijn toestellen die gebaseerd zijn op succesvolle concepten zoals het gebruik van een zoutsteen of opgewaardeerde hotdogs. Hier spelen fabrikanten mooi op in. Zo heeft een bepaalde fabrikant een toestel gelanceerd waarbij je op spiesjes worstjes kunt steken en een specialere hotdog kan maken. Daarnaast heeft deze ook een gourmettoestel met een zoutsteen erop. Hiermee biedt het merk een antwoord op de vraag naar meer gesofisticeerde funcookingtoestellen. Ook slowcooking doet zijn intrede in funcookingapparaten. Elektrische toestellen warmen zeer snel op, waardoor het eten als de bliksem klaar is. Verwarmen met theelichtjes past beter bij slowcooking: een langzame opwarming en een gemoedelijke warmte van de vlam aan tafel. Als laatste zien we dat funcookingtoestellen ook perfect voor walkingdinners of recepties kunnen worden gebruikt.

Proef ons gratis!Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse nieuwsbrief met extra tips en exclusieve content
  • checkvolledig toegang tot het digitaal archief
  • checkonbeperkt toegang tot 3.000 bouwinstructies
  • checkonbeperkt toegang tot 1.400 instructievideo's
Heeft u al een abonnement? Klik hier om aan te melden
Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?Klik hier om aan te melden

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.

Gerelateerde artikels

98% koopt jaarlijks ultraverse zuivel

Twee trends staan sinds twintig jaar garant voor vernieuwing en dynamiek in de categorie zuivel: gezondheid en plezier. verder is zuivel een productgroep die stevig is gestoeld op degelijke klassiekers enerzijds en rake innovaties anderzijds. een hoofdrolspeler op de belgische markt is danone. we ontmoeten er een van de category managers, aurélia boes. zij schetst de zekerheden en uitdagingen in de zuivelcategorie.

Genieten van de internationale ijzerwarenbeurs voor pferd

Onlangs vond in keulen de internationale ijzerwarenbeurs plaats en die vloog voor pferd razendsnel voorbij. de in marienheide gevestigde fabrikant van gereedschappen voor oppervlaktebewerking en het doorslijpen van materiaal constateerde een levendige drukte op de stand.

20 silver trends

Marketing- en communicatiestrategieën worden nog vaak op jongere consumenten gericht. hierdoor blijft een gigantische groep links liggen waarvan 60+ de komende 15 jaar verantwoordelijk zal zijn voor de helft van de economische groei.

“meer dan ooit cruciaal om innovaties bij de consument te promoten”

De coronacrisis gooit onze prioriteiten door mekaar en heeft een enorme impact op ontelbare bedrijven en handelszaken. daniel van dongen, country manager benelux gekozen product van het jaar, benadrukt in onderstaand interview dat het net daarom cruciaal is te blijven innoveren en die innovaties te toetsen bij de klanten. primordiale schakel in dat proces is gekozen product van het jaar, een logo dat de stem van de consument uitdrukt.

Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
In dit magazine