WinkelinrichtingPremium

dossier winkelinrichting

winkelbeleving wordt steeds flexibeler

winkel

Hoewel de meeste innovaties ontstaan in 'trendy' sectoren, ligt ook in de doe-het-zelf- en de bouwmarkt de focus steeds meer op vernieuwing. Een breed assortiment volstaat niet meer. De focus moet meer en meer liggen op de digitalisering.

Proef ons gratis!Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse nieuwsbrief met extra tips en exclusieve content
  • checkvolledig toegang tot het digitaal archief
  • checkonbeperkt toegang tot 3.000 bouwinstructies
  • checkonbeperkt toegang tot 1.400 instructievideo's
Heeft u al een abonnement? Klik hier om aan te melden
Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?Klik hier om aan te melden

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.
Geschreven door Jeffe Delrue

Gerelateerde artikels

Uw winkel wérkt met leds, kleur en sfeer

Uw winkelinrichting onderstreept vandaag de boodschap die u overbrengt. sommige rayons zijn rechttoe rechtaan, andere floreren met een vleugje sfeer en gezelligheid. dat gebeurt onder meer door een uitgekiende verlichting.

Winkelinrichting

Cruciaal voor om het even welk type winkel is het winkelwagenpark. ten onrechte besteden retailers hier vaak te weinig aandacht aan. een park, uitgebouwd met de behoeften van de consumenten in het achterhoofd, is een extra service waarmee u zich als retailer kunt onderscheiden van andere speciaalzaken. die behoeften verschillen sterk per klant, daarom werkt de passe-partout-winkelwagen al lang niet meer. een divers aanbod in winkelwagens en -manden garandeert dat elke klant met om het even welk doel voor ogen comfortabel kan shoppen.

John fresh

De verbondenheid tussen beide zaken, chicken john en john fresh, moest duidelijk voelbaar zijn, weliswaar zonder dat beide zaken hun eigen identiteit verloren. de uitdaging bestond erin om, met gelijkaardige materialen en één gevelbeeld, twee verschillende concepten neer te zetten.

Ten huize van: woodcenter

Het was groot nieuws in de lente van 2018: texas hout- & bouwmarkt (wevelgem), in dertig jaar tijd uitgegroeid tot een monument in onze sector, werd overgenomen door hubo. de zaakvoerders, marc en zoon olivier gheysen, speelden al langer met het idee om zich te richten op de professionele schrijnwerker en tuinaannemer, en voegden de daad bij het woord met woodcenter, op anderhalve kilometer van hun oude zaak. "het was een sprong in het diepe. dankzij onze nieuwe schrijnwerkerij kunnen we de vakman nu veel toegevoegde waarde bieden."

Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
In dit magazine