DE OPKOMST VAN DE PAKKETBRIEVENBUS
Gewone brievenbussen zijn nog altijd een interessant artikel, maar het is vooral de pakketbrievenbus die tegenwoordig met de mooiste groei gaat lopen. Dat is evident; kopen via internet explodeert; liefst 76% van de consumenten bestelde ooit al eens online. Anderzijds brengen fabrikanten inbraakveilige oplossingen op de markt geschikt voor elk type shopper en voor elke woning. Kwalitatieve materialen, een strakke vorm en een neutraal getinte afwerking zijn favoriet.
Brievenbus maakt totaalplaatje van de voortuin
Brievenbussen worden al lang niet meer louter om hun praktisch nut gekozen. Voor veel consumenten speelt ook het decoratieve aspect een grote rol bij de aankoop. De brievenbus moet voor velen de stijl van de woning nog meer naar buiten brengen.
IN DE WINKEL
De verkoop van brievenbussen wordt gekenmerkt door een piek in de lente (maart tot juni). Dit is de periode waarin mensen hun huis en tuin onder handen nemen na de winter. Ook de brievenbus hoort daarbij.