BinnenvervenPremium
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse nieuwsbrief met extra tips en exclusieve content
  • checkvolledig toegang tot het digitaal archief
  • checkonbeperkt toegang tot 3.000 bouwinstructies
  • checkonbeperkt toegang tot 1.400 instructievideo's
Heeft u al een abonnement? Klik hier om aan te melden
Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?Klik hier om aan te melden

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.
Geschreven door Dobbit Professional Poll

Gerelateerde artikels

‘kazen van bij ons’ scoren sterk bij de consument

De consumptie van zuivel van de gemiddelde belg kende afgelopen jaar een lichte daling, een tendens die zich ook voordoet in de rest van de voedingsmarkt. in grote lijnen daalt de aankoopfrequentie voor melk, yoghurt en kaas met als gevolg een lichte afname van de volumes per capita. een stijging van de gemiddelde prijzen binnen de zuivelsector zorgden dan wel weer voor een positieve evolutie op vlak van omzet en besteding. persvoorlichter b2b van vlam leen guffens licht de tendensen die zich in de zuivelmarkt voordoen verder toe.

1.5% omzetgroei voor doe-het-zelf in 2018

In 2018 mocht de doe-het-zelf met +1,5% een mooie omzetstijging optekenen. in vergelijking met het kwakkeljaar 2017, dat met -0,7% eindigde, is dat een erg mooi resultaat. de grootste verklaring daarvoor is, zoals steeds, het weer. het tuinsegment is ondertussen goed voor bijna 20% van de doe-het-zelfomzet en de mooie zomer die we achter de rug hadden, heeft die omzet een flinke duw in de rug gegeven. desondanks zijn er enkele weersonafhankelijke tendensen die ook in 2019 naar een groei doen uitkijken: de belangstelling voor biologische producten en de groei van ledlampen.

Grote verschillen in verkoop van strijkijzers en -systemen

Onder een lichte daling in het segment strijken in 2019, gaan grote verschillen tussen de categorieën schuil. dat leert ons een blik op de gfk-cijfers, samen met vanessa theunissen, market insights expert bij gfk.

Gfk cijfers 2023: diy-sector zit in slechte papieren

De recente gfk cijfers onthullen een verontrustende trend in de diy-sector: een daling van maar liefst 12% in het aantal verkochte items. hoewel de waarde van de verkochte producten wel met 2% is gestegen, is deze achteruitgang ...

Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
In dit magazine