HuishoudelektroPremium

GEMENGDE RESULTATEN VOOR KLEIN ELEKTROcAROLINE cAUWENBERGHS

Het tweede kwartaal van 2018 was negatief voor de grootste productgroepen binnen keukenelektro. Dat stelt Caroline Cauwenberghs in de recentste GfK Retail Reports. Andere, kleinere groepen doen het dan wel weer goed.

KEUKENELEKTRO

"Diepvriezers en 'hot beverage makers' gingen achteruit met respectievelijk 7% en 4%. Andere productgroepen laten dan weer positieve resultaten zien: +16% bij tapsystemen, +2% voor voedselbereiding, +4% voor waterkokers en + 4% voor broodroosters.

HUISHOUDELEKTRO

"Binnen huishoudelektro zien we erg goede resultaten. Stofzuigers zijn een stercategorie met een groei van 5%. Accustofzuigers blijven zeker het meest populaire subsegment. Ook strijkijzers doen het goed, met een stijging van 0,5%."

U kunt de GfK Retail Reports hier downloaden.

Proef ons gratis!Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse nieuwsbrief met extra tips en exclusieve content
  • checkvolledig toegang tot het digitaal archief
  • checkonbeperkt toegang tot 3.000 bouwinstructies
  • checkonbeperkt toegang tot 1.400 instructievideo's
Heeft u al een abonnement? Klik hier om aan te melden
Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?Klik hier om aan te melden

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.
Geschreven door Stefan Acke
Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
In dit magazine