ad
RelatiegeschenkenPremium

TRENDS BIJ RELATIEGESCHENKEN EN PROMOTIONELE PRODUCTEN

Home office gadgets populair

Business Gifts

Momenteel is er een sterke interesse in geschenken en gadgets die inspelen op het thuiswerk. Het valt te verwachten dat dergelijke producten een blijver zullen worden. Verder is er stijgende aandacht voor lokale producten en blijven technologische snufjes scoren. In onzekere tijden is er ook meer behoefte aan wellness en gezondheidsproducten en wil de ontvanger ook het liefst duurzaam geproduceerde items.

1. HOME OFFICE GADGETS

Door de coronacrisis heeft het thuiwerken een nieuwe dimensie gekregen. Waar dit vroeger beperkt was tot een minderheid zal er de komende maanden en wellicht zelfs jaren een grotere groep geheel of gedeeltelijk van thuis uit blijven werken. Zij hebben nood aan verschillende tools om dit thuiswerk aangenaam en comfortabel te maken. Denk bijvoorbeeld aan USB hubs met extra USB poorten, draadloze koptelefoons, GSM standaards, webcamcovers enz. Tussen al het geweld van elektronische gadgets maken ook simpele bureauaccessoires een comeback. Dit zijn trouwens ideale producten om een logo op te voorzien. Sommige leverancies voorzien ook volledige thuiswerkpakketten met daarbij ook handgel, thermosflessen, planten, anti-stress producten,...

Impact relatiegeschenken en promotionele producten in cijfers
5 artikels
Alles over relatiegeschenkenOntdek ons digitaal magazine over relatiegeschenken
Lees magazinechevron_right

2. geschenkboxen met lokale producten

In het verlengde van de maaltijdboxen kennen de verrassingsboxen een stijgende populariteit. Het voordeel is dat je meerdere leuke producten bij elkaar kan stoppen zonder dat de totale prijs te hoog wordt. De ontvanger heeft ook het gevoel dat hij of zij meer krijgt en daarbij is er ook het het plezier van het 'unboxen. Tegenwoordig is er voor elke gelegenheid wel een pakket ter beschikking, zowel voor werknemers als voor klanten. Pakketten met lokale (voedings)producten zijn alvast een voltreffer. Deze geven blijk van ondersteuning van de lokale producenten en handel.

Business Gifts

3. Technologische snufjes blijven scoren

Producten zoals powerbanks en tablet accessoires zijn bijzonder nuttig, zowel op professioneel vlak als privé. 75% van de Europese consumenten houdt promotionele producten bij omdat ze nuttig en handig zijn. Alle tools die je klant helpen om connected te zijn en die zijn leven simpeler maken, worden dankbaar aanvaard. Denk bv. ook aan snufjes waarmee men draadloos kan opladen. Ook technologie die helpt om persoonlijke gegevens te beschermen is populair, zoals RFID-blokkerende portefeuilles die ervoor zorgen dat de bankkaarten van de ontvanger veilig zijn.

4. WELLNESS EN GEZONDHEID

In onzekere tijden is de behoegte aan relaxatie en well-being groot. De producten die je in dit kader kunt schenken zijn redelijk divers en afhankelijk van de ontvanger. De ene persoon wil zich laten verwennen en hiervoor zijn vouchers voor een wellness/spa center een goede optie. Andere gaan eerder de sportieve toer om zich goed te voelen en hiervoor zijn allerlei fitness gadgets een leuke atttentie. Denken we maar aan het succes van de fitbit smartwatches en activity trackers.

Wellness Business Gift

5. duurzaamheid

De moderne consument kiest steeds bewuster en wil dan ook graag verantwoorde producten krijgen. Duurzaamheid heeft niet enkel te maken met producten die recycleerbaar en/of biologisch zijn. De ontvanger wil liefst geen producten die op een minder ethische manier zijn geproduceerd.

Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.
Geschreven door Tom D'Halluin

Meer weten over

ad