EVERGREEN GARDEN CARE RICHT ZICH OP DRIE STERKE MERKEN

Substral, Roundup en KB worden de grote speerpunten

Evergreen Garden Care bestaat vandaag 2 jaar en heeft een heldere en zeer duidelijke visie op de markt. In België wil de groep zich focussen op drie sterke merken om zo op vele vlakken vereenvoudiging te brengen, ook voor de klant en consument. Evergreen, het gazonmerk, en Naturen, het bio-assortiment, komen onder de noemer van Substral, waardoor dit een zeer vertrouwd en breed­gedragen merk wordt. Naast Substral zal de focus op Roundup en KB liggen.

Evergreen Garden Care

POWERBRANDS

De groep Evergreen Garden Care bestaat vandaag 2 jaar. Het bedrijf wil duidelijkheid scheppen in het overaanbod aan producten dat vaak in het schap terug te vinden is. Daarom wil Evergreen Garden Care zich volop concentreren op drie sterke merken: Substral, Roundup en KB. Met een duidelijk streven naar een verhoogde klantenservice en een optimalisatie van de logistieke flows.

Substral

Het biogamma van Naturen alsook het gazonmerk Evergreen komt onder de vertrouwde vleugels van Substral. Substral wordt op die manier een heel breed en nog sterker merk. De beleving rond het merk wordt in de toekomst sterk opgetrokken met een ver­nieuwde website, digitale campagnes en er wordt ingezet op socialmediakanalen als Facebook en Instagram. Het merk Substral zal in de toekomst een stap voorwaarts zetten en moet naast een grote herkenbaarheid ook de voorkeur wegdragen bij de eindconsument.

Roundup

Nadat de Belgische overheid had beslist om glyfosaat te verbieden, moest het merk zich gaan vernieuwen. Roundup streeft ernaar om dezelfde marktpositie te gaan behalen met de nieuwe formuleringen op basis van natuurlijke actieve stoffen. Om de twijfel weg te nemen bij de consument zal Roundup ruim gedistribueerd worden en zal er worden ingezet op good practice. Met andere woorden: hoe het product het best wordt aangebracht, bij de juiste weersomstandigheden en met de correcte voorzieningen.

KB

KB, ten slotte, gaat door op hetzelfde elan en blijft het sterke merk dat het vandaag is. Met salestoppers als KB Herbatak en KB Multisect als vaandeldragers. Het merk dekt een vrij brede lading, maar zal in een verdere toekomst de trend van onze buurlanden volgen en zich meer focussen op Home Defense. Dat met de nadruk op goed gebruik en veiligheid voor kinderen en huisdieren – zoals het voor alle gewasbeschermingsmiddelen en biociden van toepassing moet zijn.

DUURZAAMHEID

Ook duurzaamheid laat Evergreen Garden Care niet koud. Zo zal er gewerkt worden met nieuwe flessen gebaseerd op 50% PCR material en met een drainback cap om verspilling tegen te gaan. Daarnaast zullen over­bodige verpakkingsmaterialen gereduceerd worden.

Proef ons gratis!Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse nieuwsbrief met extra tips en exclusieve content
  • checkvolledig toegang tot het digitaal archief
  • checkonbeperkt toegang tot 3.000 bouwinstructies
  • checkonbeperkt toegang tot 1.400 instructievideo's
Heeft u al een abonnement? Klik hier om aan te melden
Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?Klik hier om aan te melden

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.
Geschreven door REPORTAGE
company corner

EVERGREEN GARDEN CARE BELGIUM

DIEPTESTRAAT 2 , LOKEREN 9160
Bemesting

Gerelateerde artikels

Toekomstgerichte powermerken

Evergreen garden care deed een oefening in rebranding en blijft met drie ijzersterke merken in de markt: roundup, substral en kb. de rust rond roundup is trouwens helemaal teruggekeerd. substral blijft een top-of-mindmerk bij de consument en kb is dé referentie in de bestrijding van onkruid, insecten en ongedierte. het bedrijf helpt u graag een selectie te maken uit het aanbod en biedt heel wat tools om de verkoop in uw winkelpunt te garanderen.

Evergreen garden care omarmt trend naar natuurlijke oplossingen

De transitie van synthetische naar natuurlijke oplossingen markeert een essentiële trend in de tuinbouwindustrie, gedreven door zowel consumentenvoorkeuren als regelgeving. evergreen garden care bevindt zich in de ...

Evergreen garden care

Het werd al meteen duidelijk op de beursstand op green begin september: heel wat nieuws bij evergreen garden care, het vroegere scotts, voor het komende seizoen. de focus ligt op groei door de ontwikkeling van sterke merken en de lancering van boeiende nieuwigheden voor de consument. voor belgië en luxemburg zijn deze sterke merken roundup, substral en kb. roundup is er nu zonder glyfosaat, substral wordt sterk uitgebreid met referenties van de vroegere merken naturen, evergreen en asef, en kb gaat meer de natuurlijke toer op.

Evergreen garden care stelt nieuwe roundup en substral op green voor

Naar aanleiding van de nieuwe wetgeving rond onkruidbestrijders en de mentaliteitswijziging van consumenten ten opzichte van fyto heeft evergreen garden care - het vroegere scotts - een antwoord klaar met nog altijd het sterkste merk van onkruidbestrijders ooit, de vernieuwde roundup! roundup is hard voor onkruid, nog altijd! ook het merk substral krijgt een nieuwe adem.

Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
In dit magazine