TOEKOMSTGERICHTE POWERMERKEN

UW KLANTEN CREEREN MET EVERGREEN GARDEN CARE EEN GROENE OASE

Evergreen Garden Care deed een oefening in rebranding en blijft met drie ijzersterke merken in de markt: Roundup, Substral en KB. De rust rond Roundup is trouwens helemaal teruggekeerd. Substral blijft een top-of-mindmerk bij de consument en KB is dé referentie in de bestrijding van onkruid, insecten en ongedierte. Het bedrijf helpt u graag een selectie te maken uit het aanbod en biedt heel wat tools om de verkoop in uw winkelpunt te garanderen.

 

STERKE POSITIE MET DRIE MERKEN

Evergreen Garden Care is na twee jaar als naam stilaan ingeburgerd; de naam Scotts ebt stilaan maar zeker weg. De groep is voornamelijk actief in Europa, Australië en Nieuw-Zeeland. Ook in België heeft Evergreen Garden Care een sterke positie. De missie van het bedrijf in één zin: de consument helpen om een groene oase te creëren. Dat kan dan zowel binnen als buiten zijn, kamerplanten, terrasplanten, moestuinbakken of in volle grond. Evergreen Garden Care heeft naast potgronden, producten die gazon en planten verzorgen en beschermen, meststoffen en bodemverbeteraars, nog producten om onkruid en ongedierte te bestrijden. De groep commercialiseert in België voortaan slechts drie merken: Roundup, Substral en KB.

 

SubstralSUBSTRAL VOORTAAN MOEDERMERK

Asef, evergreen en naturen onder Substral

Substral is een sterk merk van Evergreen Garden Care. Het aantal producten onder deze noemer is de laatste tijd bijzonder fors uitgebreid dankzij het feit dat die met de naam Asef (potgronden), Evergreen (gazon) en Naturen (meststof) herdoopt werden tot respectievelijk Substral, Substral Gazon en Substral Naturen. De rebranding vindt stilaan haar weg naar de markt en zal in 2020 helemaal een feit worden.

Sterke communicatie in uw winkelpunt

Samen met u wil Evergreen Garden Care van Substral het absolute voorkeursmerk maken. De consument is in elk geval al mee want de slogans 'Geef liefde aan uw planten, en Substral' staan in het geheugen gegrift. Het bedrijf helpt op het winkelpunt een handje met vlaggen en wimpels, en met concepten waardoor Substral ook buiten het schap opvalt. En mediacampagnes zullen de bekendheid van Substral nog vergroten en versterken.

Van potgrond over sprays tot meststoffen

In het Substral-gamma zitten in 2020 niet minder dan 128 producten: verschillende soorten potgrond, bio-plantenbescherming, graszaad en heel veel meststoffen. In de laatstgenoemde categorie zitten onder meer de biologische meststoffen van het vroegere Naturen. Het gaat hier zowel over producten voor kamerplanten, terrasplanten, borderplanten, gazon enzovoort.

 

Roundup

SUBSTRAL GAZON ALL-IN-ONE

Supplement vitaminen van Nutri-Force

Wat gazonproducten betreft, belichten we graag de meststof 'Substral gazon All-in-One'. Dit is een meststof met een plus. Er zit immers de stof Nutri-Force in de gazonmest: een supplement van diverse plantvitaminen en -nutriënten. Het effect van Substral gazon All-in-One: voedt het gras tot 3 maanden lang, werkt indirect tegen mos en onkruid en het gazon heeft een hogere weerstand tegen droogte.

Veilig voor bijen en goed voor golfers

Het magnesium en het ijzer in de meststof Substral gazon All-in-One kleuren de grasmat snel mooi groen, en de gedroogde algen, rijk aan eiwitten, zorgen voor een solide grasmat. Nog even meegeven dat Substral gazonAll-in-One vriendelijk is voor bijen. Toch niet onbelangrijk voor de biodiversiteit in onze tuinen. Dat het om een topformule gaat, wordt onder meer bewezen door het feit dat ook professionals ze appreciëren, voor het onderhoud van golfbanen bijvoorbeeld.

 

ROUNDUP SUCCESVOLLE HERLANCERING

Vertrouwen consument volledig terug

Laten we meteen van start gaan met het merk Roundup, een tijdje geleden omstreden omwille van het bestanddeel glyfosaat. Het product werd volledig vernieuwd met de natuurlijke stoffen pelargonzuur en azijnzuur. Een mediacampagne begeleidde de herlancering. Toegegeven, het was een beetje afwachten hoe de consument zou reageren. En die blijkt de boodschap duidelijk begrepen te hebben: hij grijpt terug naar het product, net zoals hij dat vroeger deed. Meer nog: volgens een onderzoek kan Roundup dankzij de nieuwe invulling nu ook klanten aantrekken die het product vroeger niet kochten.

Leiderspositie bestendigen

Tijdens de herlancering hamerde Roundup erop dat de nieuwe formule 'zonder glyfosaat' was. Steevast werd op dezelfde nagel geklopt met de boodschap dat er nu een andere stof in Roundup zit. Vlaggen en wimpels op het winkelpunt, onlinemedia - waarbij banners, SEO en SEA werden ingezet - deden hun werk. Evergreen Garden Care wil de marktleiderspositie die Roundup vroeger had, bestendigen en verder uitbreiden.

 

KBKB STERK IN DE MARKT

Tegen onkruid, insecten en ongedierte

Een ander sterk merk van Evergreen Garden Care - naast Roundup en Substral - is KB. Dit merk zit al stevig in de markt en Evergreen Garden Care onderzoekt continu mogelijke vernieuwingen. In deze range zitten onkruidbestrijders, heel wat insecten- en ongediertebestrijders (onder meer de lijn 'Home Defense' tegen kruipende insecten, muizen en ratten)

Vernieuwde KB Herbatak

De nieuwe KB Herbatak onkruidbestrijders - zonder glyfosaat - werden zeer goed onthaald. In 2020 bouwt Evergreen Garden Care hierop verder. Er is een kant-en-klare spray op basis van azijnzuur die al resultaat geeft na één dag. Ook tegen mos. Er is een aparte versie voor pad en terras. Verder een hoogst geconcentreerde formule, op te lossen in water.

 

FLACONS UIT GERECYCLEERDE PLASTICS

Evergreen Garden Care zet meer en meer in op flacons voor een groot deel vervaardigd uit post-consumer recycled kunststof (PCR), uit door de consument gerecycleerde plastics dus. En op drainback caps, die verspilling tegengaan. Het bedrijf zoekt de grondstoffen dichter bij huis, ook in het teken van duurzaamheid. Verder doet Evergreen Garden Care er alles aan om producten te ontwikkelen die veilig zijn voor kinderen en huisdieren. Substral gazonmest All-in-One is daar al een voorbeeld van.

 

TEN DIENSTE VAN U EN UW KLANTEN

Aarzel niet Evergreen Garden Care te contacteren voor welke vraag dan ook. Het sterke commerciële team helpt u graag de voor uw winkelpunt juiste producten te kiezen. De vernieuwde website is er vanaf de lente. Dat is meer dan een productwebsite omdat hij een pak inspiratie geeft voor uw klanten die een groene oase willen creëren …

Proef ons gratis!Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse nieuwsbrief met extra tips en exclusieve content
  • checkvolledig toegang tot het digitaal archief
  • checkonbeperkt toegang tot 3.000 bouwinstructies
  • checkonbeperkt toegang tot 1.400 instructievideo's
Heeft u al een abonnement? Klik hier om aan te melden
Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?Klik hier om aan te melden

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.
Geschreven door REPORTAGE
company corner

EVERGREEN GARDEN CARE BELGIUM

DIEPTESTRAAT 2 , LOKEREN 9160
Bemesting
Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
In dit magazine