MeubilairPremium

Diversifieer in stijl, merk en prijsrange

Haal verschillende stijlen in huis, variërend van klassiek tot modern. Zo biedt u niet alleen voor elk wat wils aan, maar geeft u uw klant ook het gevoel dat hij in uw winkel een mooi 'totaalbeeld' krijgt van het huidige marktaanbod, waardoor hij minder snel geneigd zal zijn om 'toch nog eens elders rond te kijken'. Een twee- à drietal merken is een absoluut minimum. Zorg er ook voor dat u met uw merkenselectie een breed prijsspectrum bestrijkt. Op die manier kunt u uw klanten heel concreet, aan de hand van specifieke toonzaalmodellen, uitleggen waarom het ene bedje duurder geprijsd is dan het andere. Stem de boven- en ondergrens van uw prijsrange uiteraard wel af op uw specifieke doelgroep. Behoren uw klanten tot het hogere segment, dan kunt u ook duurdere kamers aanbieden. Behoren uw klanten tot het lagere en middensegment, dan kunt u niet om de concurrentie met IKEA heen, en zal de prijsdruk groter zijn.

Proef ons gratis!Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse nieuwsbrief met extra tips en exclusieve content
  • checkvolledig toegang tot het digitaal archief
  • checkonbeperkt toegang tot 3.000 bouwinstructies
  • checkonbeperkt toegang tot 1.400 instructievideo's
Heeft u al een abonnement? Klik hier om aan te melden
Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?Klik hier om aan te melden

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.

Meer weten over

Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
In dit magazine