GARDEN TRADE INVESTEERT IN DE TOEKOMST
Garden Trade International en het eigen merk Giardino zijn geëvolueerd tot een marktleider binnen het segment consumententuindraad. Door de exponentiële groei van de onderneming staan enkele vernieuwingen op het programma.
EEN BEGRIP IN DE SECTOR
Garden Trade International en Giardino zijn in de sector een echt begrip geworden. Dit voornamelijk door een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.
Na jaren uitbreiding van het assortiment en doorlopende groei in af- en omzetten kiest de firma nu voor:
- 1. een verbetering van hun servicegraad;
- 2. het naleven van het streven van 98/99% uitleveringsgraad, ook in het seizoen of na grillige seizoenuitbarstingen;
- 3. aanpassingen intern, zowel in de magazijnen als op kantoor voor snellere levertijden, ook in het hoogseizoen.
INVESTERINGEN
“We gaan dit waarmaken door investeringen in automatisatie, nieuwe soft- en hardware, herindeling van onze magazijnen, extra personeel in zowel burelen als magazijnen", klinkt het.
AANPASSINGEN ASSORTIMENT
Om dit verder te verwezenlijken, zullen er een aantal producten uit het assortiment genomen worden, die niet de gewenste verkopen halen of geen toevoeging aan het assortiment zijn.
FLEXIBELE UREN
“Door goedkeuring van nieuwe wetgevingen kunnen wij onze uren nu anders gaan indelen, vooral in de magazijnen, zodat we in het seizoen flexibeler met onze uren en dagen kunnen omgaan. Zo kunnen we pieken beter opvangen", geeft de firma nog mee.