MAAK DE SWITCH MET GREENPAN

Want gezond koken begint met de juiste pan

Greenpan

GEZONDE EVOLUTIE

Steeds meer mensen willen gezond leven en dus ook gezond koken. Ze willen weten waar hun eten vandaan komt en hoe ze die verse ingrediënten op een gezonde manier moeten klaarmaken.
Een positieve evolutie! Wat veel mensen echter niet weten, is dat de keuze van je pan minstens even belangrijk is. Daarom lanceert GreenPan in september zijn Make the Switch campagne. Daarmee wil het merk mensen aanmoedigen om de overstap te maken naar kookgerei met een keramische antikleeflaag. Want een gezonde maaltijd maak je klaar in een gezonde pan.

NATUURLIJKE GRONDSTOFFEN

De keramische antikleeflaag van GreenPan wordt gemaakt op basis van natuurlijke grondstoffen, zoals zand. Tijdens de productie worden er géén schadelijke chemische stoffen gebruikt, zoals PFOA, PFAS, lood of cadmium. Beter voor je lichaam en voor de natuur.
Bovendien denkt GreenPan tijdens de productie van zijn antikleeflaag ook aan het milieu: ze stoten maar liefst 60% minder CO2 uit dan producenten van traditionele antikleeflagen.

GreenPan

GEEN SCHADELIJKE DAMPEN

Een ander voordeel is dat een keramische antikleeflaag véél hogere temperaturen aankan (tot 450 °C). Zelfs al oververhit je je pan per ongeluk, dan nog zal de antikleeflaag niet afschilferen en kunnen er nooit schadelijke dampen vrijkomen. Koken met een keramische antikleeflaag is dus koken met een gerust hart.

KERAMISCH, DE SLIMME KEUZE

Hoog tijd om mensen te informeren over de verschillen tussen gezonde en minder gezonde pannen. Zo kunnen ze bewust beslissen om de overstap te maken. Want kiezen voor keramisch is kiezen voor een gezonde pan zonder schadelijke stoffen, maar met dezelfde voordelen als een traditionele antikleeflaag. Je hebt minder vetstof nodig, de pan is makkelijk schoon te maken en is geschikt voor alle vuren, ook inductie. Daarmee bewijst GreenPan dat gezond en gebruiksvriendelijk hand in hand kunnen gaan. GreenPan

MAKE THE SWITCH!

Op 16 september lanceert GreenPan zijn Make the Switch campagne. Daarmee wil het merk mensen overtuigen om de overstap te maken naar gezond kookgerei. Speciaal voor deze campagne ontwikkelde het merk een Make the Switch gamma, dat verkrijgbaar is in de winkel en online. Online wordt de campagne ook ondersteund met digital displays en een socialmedia-campagne. Op de landingspagina www.greenpan.be/maketheswitch kunnen consumenten meer informatie vinden en het Make the Switch filmpje bekijken.
Tot slot werkt GreenPan ook samen met verschillende influencers, die op Instagram en op hun persoonlijke blog hun ervaringen zullen delen. Kortom, genoeg materiaal om de consument te overtuigen om de switch te maken naar GreenPan!

Proef ons gratis!Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse nieuwsbrief met extra tips en exclusieve content
  • checkvolledig toegang tot het digitaal archief
  • checkonbeperkt toegang tot 3.000 bouwinstructies
  • checkonbeperkt toegang tot 1.400 instructievideo's
Heeft u al een abonnement? Klik hier om aan te melden
Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?Klik hier om aan te melden

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.
Geschreven door PUBLIREPORTAGE
Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
In dit magazine