NET DAT TIKKELTJE EXTRA DANKZIJ EXTRA@HOME
Alles draait slechts om één ding: tevreden klanten
Als professional maakt u het dagelijks mee. Klanten bestellen een nieuwe vaatwas- of wasmachine en willen ze meteen geïnstalleerd hebben. Geen probleem uiteraard, maar het vraagt wel tijd van uw medewerkers. Met de service van Extra@Home slaat u twee vliegen in één klap: een tevreden klant én optimale tijdsbesteding van uw personeel.
EXTRA@HOME, VAN BEZORGEN TOT INSTALLATIE
PostNL Extra@Home geeft u de mogelijkheid grote goederen - zoals droogkasten, wasmachines, vaatwassers, koelkasten, maar evengoed tv's - bij uw klant thuis te laten bezorgen of zelfs te laten installeren. Partners zoals Vente-Exclusive.com maken al enkele jaren gebruik van deze unieke service.
Rudy Van Rillaer, Managing Director PostNL in België: “De kennis en ervaring in de logistieke sector waarover wij beschikken, willen we graag met onze klanten delen en hen optimaal bijstaan bij de logistieke activiteiten. Het bezorgen van de goederen, maar ook het beheren van de voorraad, het regelen van de bezorgafspraken. Het zijn elementen waar we u graag in ondersteunen."
Extra@Home zorgt er niet alleen voor dat de aankoop geleverd wordt, alles wordt bovendien op de juiste plaats in huis neergezet of zelfs meteen geïnstalleerd. Oud verpakkingsmateriaal of oude apparaten worden in één moeite mee teruggenomen. Als professional kunt u er bovendien voor kiezen om ook de vervangtoestellen door PostNL Extra@home te laten bezorgen. “Voor sommige van onze klanten verzorgen we zelfs de installatie van bv. dampkappen of inox kookplaten. Hiervoor werken we samen met getrainde techniekers", gaat Rudy Van Rillaer verder.
HOGE TEVREDENHEIDSSCORES
Als handelaar wenst u uiteraard in te spelen op de behoeften van uw klanten. Ook op logistiek vlak is daar de nodige flexibiliteit voor nodig. Met het bezorgen, installeren en terug meenemen van de oude toestellen en verpakkingen verleent u uw klanten alvast een goede service. Dat dat bovendien ook op zaterdag kan, is mooi meegenomen.
Uiteindelijk draait alles slechts om één ding: tevreden klanten. En daar scoort Extra@Home bijzonder goed. “We meten voortdurend de kwaliteit van onze diensten bij de consument. En het is dan ook niet zonder enige trots dat we kunnen melden dat we constant excellente scores* behalen. Voor professionals een hele geruststelling, met Extra@Home als logistieke partner kunt u op beide oren slapen", besluit Rudy Van Rillaer.
Bent u geïnteresseerd om te ontdekken wat de medewerkers van Extra@Home voor uw business kunnen betekenen? Neem dan alvast een kijkje op de website. Op die manier hebt u tijd om te doen waar u goed in bent: verkopen!
*Klantentevredenheid wordt gemeten aan de hand van een NPS (Net Promotor Score)-enquête.