VERLOOP WEDSTRIJD
De wedstrijd verloopt als volgt:
1 Inschrijven
U kunt zich tot en met 1 december 2019 inschrijven voor deelname aan de wedstrijd via het online inschrijvingsformulier.
2 Dossier indienen
Deelnemers dienen hun dossier volledig online in te vullen. U ontvangt na inschrijving een link naar het dossier dat u meteen of later kan invullen. De deelname aan de wedstrijd is pas voltooid als al het materiaal ten laatste op 31 januari 2020 in ons bezit is.
3 Beoordeling via neutrale vakjury
Een neutrale vakjury bekijkt en quoteert de projecten op basis van objectieve criteria. Na een grondige analyse van de dossiers volgt een definitieve beslissing over de winnaars. Een cruciaal aspect in de beoordeling van de jury is een holistisch en overtuigend winkelconcept dat een perfecte mix van interieurinrichting (kleuren, materialen, verlichting), architectuur en visual merchandising belichaamt. De jury beoordeelt ook de mate van innovatie, een effectieve aanpak van de doelgroep en een duidelijk herkenbaar corporate design.
4 Plechtige uitreiking
De wedstrijd kent zijn climax tijdens een feestelijke uitreiking die wordt georganiseerd in begin juni 2020. Alle projecten die de shortlist gehaald hebben, worden voorgesteld en de winnaars bekendgemaakt.
Heeft u een bijzondere nieuwe of vernieuwde winkelrichting gerealiseerd?
Aarzel dan niet en stel deze aan ons voor.
Deadline inschrijven: 1 december 2019
Meer weten?
Contacteer Tom D'Halluin op het nummer +32 (0)50/24.04.04 of mail naar tdh@pmg.be.