Jouw food & drinks marketingplan in 10 stappen
Van idee naar succes
Op 10 september zijn er tijdens de Food Discovery Day verschillende inspirerende ‘Food Discovery Talks’ gepland over het op de markt brengen van (nieuwe) producten. Zo brengt Nicolas Degryse – Food & Drinks Marketeer – volgende presentatie: Van idee naar succes: jouw food & drinks marketingplan in 10 haalbare stappen (voor ieders budget).
Verschillende Food Discovery Talks
In 10 haalbare stappen geeft Nicolas mee, met voorbeelden uit de praktijk, hoe je van losse ideeën naar een basis marketingplan gaat, en van een marketingplan 1.0 naar een marketingplan 2.0. Ongeacht of je nu 1.000 euro budget of 100.000 euro budget hebt. En hoe je dat marketingplan vertaalt naar een efficiënt communicatie- en actieplan.
Daarnaast is er ook een presentatie voorzien door VLAM over ‘Connect’, de ontmoetingsplek voor voedselprofessionals en een delegatie van de slagerijafdeling van Ter Groene Poorte komt vertellen hoe zij nieuwe producten ontwikkelen tijdens de lessen.
Food Discovery Market
Tijdens de Food Discovery Day ontdek en proef je eveneens de nieuwe producten van 25 verschillende producenten op de Discovery Market en kom je te weten wie de winnaars zijn van de Belgium Chocolate Awards, de Food Personality Awards en de Food Discovery Awards.
De Food Discovery Day wordt zo een netwerk- en inspiratiemoment om u tegen zeggen!
Programma (onder voorbehoud):
12u30-13u30: Opening Food Discovery Market
13u30-14u30: Food Discovery Talks
14u30-15u15: Koffiepauze op Food Discovery Market
15u15-16u30: Uitreiking Belgium Chocolate Awards – Food Personality Awards – Food Discovery Awards
16u30-18u00: Receptie op Food Discovery Market