PROMARKET WORDT PRO-MAILING

Nieuwe naam helpt klanten nog beter begrijpen wat we doen

Meer dan negentig procent van de Belgen opent dagelijks zijn brievenbus. De retailmarkt is een belangrijke doelgroep binnen huis-aan-huisbedeling en direct mail. Pro-mailing begeleidt de lokale supermarkt bij het versturen van postale reclamezendingen. En ook voor het ontwerp en drukwerk kan je op Pro-mailing rekenen. Dankzij het volumecontract met bpost en de vlotte samenwerking met Belgische drukkerijen kan dit allemaal tegen het meest interessante tarief.

promarket

 

HET BELANG VAN FOLDEREN

Er is een gigantisch groot aanbod in marketing en publiciteit, maar print en bedeling blijft een zeer volwaardige tool in de communicatiemix. Wij geloven sterk in het en-enverhaal. Het is niet dat je als winkel alles naar het onlineverhaal mag trekken. Met een scheurbonfolder kan de supermarkt de omzet elke maand of elk kwartaal een boost geven. Zo kan je bestaand cliënteel belonen met een actie of korting en nieuwe klanten aantrekken. De Belg is een bonnetjespubliek dat je kan prikkelen met een actie of korting.

PRO-MAILING

Promarket bestaat 27 jaar. Vanaf nu worden alle mailingdiensten onder de noemer Pro-mailing verzorgd. Een strategische zet, want de naam Pro-mailing geeft onmiddellijk mee wat we doen. Pro-mailing is enthousiast en helemaal klaar voor de toekomst. Wij blijven onze klanten - jij dus - een onberispelijke dienstverlening bieden.

Huis-aan-huisbedeling

Dankzij de vlotte samenwerking en ons volumecontract met bpost kan Pro-mailing jou de voordeligste tarieven aanbieden! Meer nog: je betaalt zelfs minder dan wanneer je rechtstreeks naar het postkantoor zou stappen. De postbode bezorgt de zending tijdens zijn dagelijkse ronde samen met de geadresseerde post en maximaal twee andere folders. Zo krijgt de folder een maximum aan visibiliteit en gerichte verspreiding; heel interessant voor scheur- en themafolders zoals de BBQ- of eindejaarsfolder. Een order kan tot vier maand op voorhand gepland worden en tot twee weken voor bedeling kan er kosteloos aangepast of geannuleerd worden. Met Pro-mailing ben je zeker van je plaats in de planning.

Direct mail

Een geadresseerde zending op naam blijft een uiterst effectieve vorm van reclame. Bij Pro-mailing is alles mogelijk onder alle mogelijke vormen: in enveloppe of gewoon als kaart. Jouw direct mail komt bij je klanten terecht zoals je dat wenst. Pro-mailing helpt je ook bij het bepalen van een bedelingszone of bij de communicatie van aanleverspecificaties.

Tijd en geld besparen

Pro-mailing ontzorgt je van administratieve rompslomp en verzekert een lager tarief dan wanneer jij alles regelt. Een win-winsituatie dus waarbij je tijd én geld bespaart.

Andere diensten

Met Pro-mailing biedt Promarket dus een totaalpakket voor mailings, maar het is perfect mogelijk om de creatie en het drukwerk van de mailing via een eigen kanaal te organiseren. Naast Pro-mailing is Publibox, het kortingsbonnendoosje, ook onderdeel van Promarket.

Promarket heeft dus alles in huis om je boodschap tot bij de consument thuis te bezorgen!

 

WIST JE DAT …
• Promarket begin 2019 verhuist naar een nieuw gebouw? Ons team groeit en we willen iedereen een comfortabele werkplek geven
• Promarket haar mailingactiviteiten vanaf nu organiseert onder de naam Pro-mailing?

Proef ons gratis!Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse nieuwsbrief met extra tips en exclusieve content
  • checkvolledig toegang tot het digitaal archief
  • checkonbeperkt toegang tot 3.000 bouwinstructies
  • checkonbeperkt toegang tot 1.400 instructievideo's
Heeft u al een abonnement? Klik hier om aan te melden
Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?Klik hier om aan te melden

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.
Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
In dit magazine