NOUVEAUX ETS. TERWAGNE:
EEN GEVESTIGDE WAARDE IN PHILIPPEVILLE

Service en productkennis

De ijzerwarenzaak Terwagne bestaat al sedert 1982 en heeft in de loop van de jaren een stevige reputatie opgebouwd in Philippeville, een gezellig stadje met 9.000 inwoners. In 1990 komt Stéphane Gueur in de zaak, en zes jaar later ook zijn echtgenote Christine Mathieu. Ze namen de zaak over, en dit dynamische en sympathieke echtpaar runt nu samen de winkel.

TWEE AFDELINGEN

Beide zaakvoerders beheren hun eigen specifieke afdeling. De grote winkel is in twee delen onderverdeeld: Stéphane runt de 145 m² grote ijzerwarenzaak en de technische afdeling met gereedschappen, die vooraan is gelegen, Christine is verantwoordelijk voor de grotere 200 m² Home & C° afdeling, die zich in het tweede gedeelte bevindt, en de laatste jaren een mooie groei kende.

ZEER BREED AANBOD

Van bij de start van de zaak is de Ets. Terwagne lid van de Meno Group en biedt het een zeer breed gamma producten en artikelen aan. Stéphane Gueur: “Er zijn bij ons wel 15.000 verschillende referenties te vinden, waarvan de overgrote meerderheid, meer dan 90%, wordt ingekocht via de Meno Group."Ets. Terwagne neemt regelmatig deel aan de acties van de 'Meno-folders', die lokaal worden verspreid en steeds positieve reacties blij klanten en consumenten meebrengen. Elke woensdag, en soms zelfs tweemaal per week, gebeuren de leveringen van Meno, en af en toe neemt Christine deel aan de maandelijkse vergaderingen van Meno, waar telkens nieuwigheden te ontdekken zijn.

SERVICE EN PRODUCTKENNIS

De Ets. Terwagne dankt haar succes aan drie belangrijke kernbegrippen: service
productkennis ervaring. Tevredenheid van de klant is prioritair. 
Stéphane Gueur: “We bieden alleen producten en artikelen aan die voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen. Eventuele klachten komen immers toch bij mij terecht, daarom is het belangrijk te werken met merken waar we volledig achter staan." En Christine voegt eraan toe: “Ook voor de Home&C° afdeling kies ik zelf de merken waarvan ik weet dat ik ze kan vertrouwen, en waar de klanten tevreden over zijn."
Kleine herstellingen gebeuren in eigen huis en men zorgt ervoor dat eventuele grotere reparaties rechtstreeks bij de leverancier gebeuren. Stéphane: “We stellen kosteloos vervangingsmachines en -apparatuur ter beschikking van de klant tijdens een herstelbeurt. Deze service geldt ook in de Home & C° afdeling."
Die topservice is het sterkste wapen tegen de grootwinkelketens en de filiaalzaken.


HOME & C°

De dynamische Home & C° afdeling is netjes onderverdeeld in verschillende sectoren zoals keuken  bar en glazen huishoudartikelen
sterilisatie noem maar op. Regelmatig is er vraag van restaurateurs, traiteurs en andere professionelen uit de horecasector naar professionele toestellen en apparatuur. Ook voor de beroepssector kunnen wij op korte termijn alle gevraagde artikelen leveren. 
Wat de toekomst betreft, besluit Christine Mathieu: “Het is de bedoeling om tijdens de komende periode de hele Home & C° afdeling in een nieuw kleedje te steken, met eigen kleuren en gescheiden departementen, zoals dit bij heel wat collega's het geval is."

Proef ons gratis!Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse nieuwsbrief met extra tips en exclusieve content
  • checkvolledig toegang tot het digitaal archief
  • checkonbeperkt toegang tot 3.000 bouwinstructies
  • checkonbeperkt toegang tot 1.400 instructievideo's
Heeft u al een abonnement? Klik hier om aan te melden
Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?Klik hier om aan te melden

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.
Word één maand gratis premium abonnee en ontdek
alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
In dit magazine