MINI Belux steunt Make-A-Wish® met gift van 10.000 euro
MINI Belux heeft een cheque van 10.000 euro overhandigd aan Make-A-Wish®, als resultaat van de MINI Fan & Track Day op 8 juni. De opbrengst werd ingezameld via de MINI Lifestyle Shop tijdens het event op Circuit Zolder, dat ruim 5.000 bezoekers lokte.
Event koppelt passie aan maatschappelijke betrokkenheid
De MINI Fan & Track Day bracht duizenden liefhebbers samen rond het merk en het circuit. Beleving, emotie en verbondenheid stonden centraal. De opbrengst uit de verkoop van merchandising in de MINI Lifestyle Shop werd integraal geschonken aan Make-A-Wish, de organisatie die dromen vervult van ernstig zieke kinderen.
“Deze dag gaat over beleving, verbinding en emotie”, aldus Gabriel Goffoy, general manager van MINI Belux. “Dat we naast een unieke ervaring voor onze fans ook iets kunnen betekenen voor kinderen in moeilijke omstandigheden, maakt het extra waardevol.”
Speciale dag voor wenskinderen en gezinnen
Tijdens het event genoten ook 30 gezinnen van Make-A-Wish® van een dag vol MINI-magie. Ze kregen exclusieve toegang tot attracties, konden racewagens van dichtbij beleven en maakten kennis met piloten en MINI-ambassadeurs. Voor deze kinderen en hun families betekende het een welkome afwisseling en een onvergetelijke ervaring.
Caroline Deruytter, CEO van Make-A-Wish®, reageert dankbaar: “Een wens geeft kracht, hoop en moed. Elke euro brengt ons dichter bij nieuwe dromen die we kunnen waarmaken. Dankzij MINI konden we weer een verschil maken in het leven van dappere kinderen.”
MINI positioneert zich als maatschappelijk betrokken merk
Met deze bijdrage onderstreept MINI zijn engagement als merk met impact. Het verbindt mensen via gedeelde passie, maar ook via gezamenlijke steun aan waardevolle maatschappelijke doelen. MINI toont zich niet alleen als automerk, maar als actieve partner in positieve verandering.