Een lotto-verkooppunt in de supermarkt brengt niet alleen een omzetstijging met zich mee, er zijn nog een heleboel andere voordelen aan verbonden als retailer. “maar het belangrijkste van alles is de aangename sfeer aan mijn onthaal”, aldus zaakvoerder van ad delhaize opwijk dieter debaveye. bekijk hier de video.
De trekkingen van de nationale loterij gaan sinds 1 juli live door in een glazen studio op het de brouckèreplein in brussel. het nieuwe concept moet een antwoord bieden op de vraag van de consument naar meer transparantie – uiterst belangrijk voor spelers zoals bleek uit een onderzoek dat de nationale loterij heeft laten doen.
Ruim 6,7 miljoen. dat is het aantal spelers die in 2018 meespeelden met een van de spelen van de nationale loterij. bij de 256 miljoen spelmomenten door de ruim 6,7 miljoen spelers leverde dat ruim 80 miljoen keer iets op. bij dat aantal mogen er zich op vandaag 44 miljonair noemen. ook de supermarkten dragen hun steentje bij tot dat succes. met 2.199 verkooppunten bent u het tweede belangrijkste verkooppunt voor de producten van de nationale loterij.