Verschillende nieuwe dranktrends vereisen bijhorende glazen die de presentatie, smaak en algehele beleving tot een hoger niveau brengen. van water met een infusie over lokaal gebrouwen biertjes en speciale spirits, tot non-alcoholische cocktails.
In wevelgem is bijttebier sinds 1923 een naam die synoniem staat voor een kwalitatief en stijlvol aanbod dat bovendien actueel en vernieuwend is. vandaag leidt de derde generatie bijttebier alles in goede banen terwijl ook de vierde generatie al in het bedrijf actief is.
De tijd van grote sets is voorbij; de consument koopt kleine aantallen en combineert naar hartenlust. het is dan ook van groot belang om die diversiteit in de winkelpresentatie in de kijker te zetten.
Beleving, het ‘buzzword’ van de laatste jaren, is nu volop doorgedrongen in de presentatie van koffie en thee bij de consument thuis. men wil thuis dezelfde koffie- en theebeleving als op café en restaurant.
Een duffe brooddoos of aftandse drankfles zeulen we al lang niet meer mee. drank en eten 'on-the-go' meenemen, is een ingeburgerde praktijk onder pendelaars, studenten en dagtrippers van het eerste uur.
De meterslange etalage van de kookwinkel in oosterzele trekt de aandacht van al wie er passeert. met een uitbundige creativiteit richt uitbaatster mariane d’hont die etalages in. klanten kunnen in de winkel verdwalen tussen het kookgerief en dat zorgt voor een hele unieke sfeer.
Cosy&trendy is al een aantal jaar een vaste waarde in de belgische kook- en woonwereld, of, zoals zij het omschrijven, cook - dine - live. deel van hun assortiment bestaat dan ook al sinds jaar en dag uit een kookaanbod gericht op verschillende publieken en budgetten. sinds 2021 breiden ze ...
Vroeger dienden aperitiefbenodigdheden zoals presenteerplankjes, schaaltjes en kommetjes in hoofdzaak functioneel te zijn. vandaag ligt, onder invloed van sociale media, de klemtoon op het lifestylegebeuren.
Kommen maken van oudsher deel uit van het dagelijkse leven. in al hun verschillende vormen en groottes zijn het vandaag nog essentiële stukken in de moderne keuken. designers halen alles uit de kast om hun ontwerpen perfect te doen aansluiten.
Jongeren haken snel in op de serviestrends van het moment zoals bijvoorbeeld gekleurd servies in organische vormen. in ieder geval moet het servies de persoonlijkheid van de jonge consument weergeven, waarbij natuurlijke materialen heel populair zijn
De kerstperiode is hét uitgelezen moment om serviesgoed aan de man of vrouw te brengen. enerzijds is dit een categorie die het goed doet als cadeauartikel én anderzijds krijgen consumenten tijdens deze feestperiode veel mensen over de vloer.
On-the-goproducten worden heel vaak op impuls gekocht. u stelt ze dan ook best zo zichtbaar mogelijk op in de winkel.
Alles over serviezen