Thema's
ArtikelsNieuwsHoe kiezen
  • chevron_right Bouwelementen
  • chevron_right Bouwruimtes
  • chevron_right Outdoor
  • chevron_right Bouwmaterialen
  • chevron_right Tools & machines
  • chevron_right Technieken

Zoekresultaten

Jägermeister gaat in zee met jet import in belgië

Mast-jägermeister se, de producent van de premium kruidenlikeur jägermeister, heeft beslist om samen te werken met de lokale distributeur jet import zijn marktpositie in belgië te versterken. de samenwerking gaat van start in april 2025.

Ontdek de nieuwe fuze tea winter edition – pear & ginger

Er is niets gezelliger dan je handen verwarmen aan een warm, smaakvol drankje in de koude wintermaanden. de fuze tea winter edition is de nieuwste toevoeging in coca-cola’s fuze tea-assortiment, en is perfect afgestemd op de wintermaanden.

Vlieg weg en vier de magie van kerstmis met coca-cola op winterpret!

Maak je klaar voor een onvergetelijke kerstervaring met coca-cola op winterpret, de beroemde brusselse kerstmarkt. deze winter beleef je een magische ervaring door binnen te stappen in de kerstchalet van coca-cola op de iconische kerstmarkt.

Het begint met een fles

Sinds de zomer van 2021 worden alle plastic flessen uit de portfolio van coca‑cola die in belgië en luxemburg worden verkocht (met uitzondering van de dop en etiket, en aquarius 1,5 l en minute maid 33 cl) gemaakt van 100% gerecycleerd plastic.

Limited edtion: beetlejuice fanta

Fanta en warner bros. pictures slaan handen in elkaar voor de langverwachte halloween blockbuster beetlejuice beetlejuice

Powerade gaat partnerschap aan met team visma | lease a bike

Powerade is verheugd om een nieuw partnerschap aan te kondigen met team visma | lease a bike. met deze nieuwe samenwerking zet coca-cola zijn schouders opnieuw onder de sport, specifiek professioneel wielrennen, met in het bijzonder de belgische wout van aert, een sleutelfiguur in dit befaamde team.

  • Premium

Kansen ek voetbal 2024 voor uw winkel

Een ek of wk voetbal staat garant voor heel wat beleving en zorgt voor hogere verkoopcijfers. een passend hapje en drankje mag dus zeker niet ontbreken en een tricolore accessoire maakt het helemaal af.

  • Premium

De frisdrankindustrie is klaar voor de uitdagingen van morgen

Philip buisseret, secretaris generaal van de sectorvereniging van de belgische water- en frisdrankindustrie fieb asbl – viwf vzw, deelt zijn visie op de huidige uitdagingen in de drankenindustrie.

  • Premium

Prowein 2024

Van 10 tot 12 maart 2024 worden meer dan 50.000 wijn- en gedistilleerde dranken-professionals van over de hele wereld op prowein in düsseldorf verwacht. rond de 5.700 exposanten uit meer dan 60 landen hebben zich al aangemeld

Coca-cola® en oreo® bundelen krachten als ‘besties’

Coca-cola® en oreo® hebben de handen in elkaar geslagen als “besties” om een exclusief en limited-edition product te creëren: coca-cola® oreo™ zero sugar limited edition. geïnspireerd door ‘besties’ over de hele wereld.

  • Premium

Frisdrankensector blijft jaarlijks groeien

De beroerde coronaperiode mag dan wel roet in het eten gegooid hebben voor de horecasector, de frisdrankensector heeft deze periode daarentegen met glans doorstaan. sinds 2020 kende de consumptie van frisdranken een groei, waarbij de focus lag op thuisconsumptie.

  • Premium

Impact ek voetbal op de winkelvloer

Wij polsten gedurende januari en februari naar de verwachtingen in het kader van het ek voetbal bij de lezers van retail magazine. hieruit blijkt o.a. dat zoute snacks het grootste verkoopspotentieel hebben in die periode.

Koude drankencentrale omgetoverd tot sfeervolle drankboetiek

In februari 2018 nam interstock dranken vanquathem onder handen. het mag gezegd zijn: het resultaat is verbluffend. de koude drankencentrale is omgetoverd tot een gezellige shop. houten en donkergrijze elementen, de juiste verlichting en lage rekken zorgen ervoor dat de klant een aangename shopervaring krijgt. met resultaat, zo blijkt, want klanten die langer in je winkel willen blijven, geven ook meer uit.

  • Premium

Accijnsverhoging frisdranken

Volgens david marquenie van de sectorvereniging van de belgische water- en frisdrankenindustrie vifw heeft de accijnsverhoging op frisdranken die begin 2016 werd ingevoerd (de zogenaamde suikertaks) niet het beoogde effect. weliswaar daalde de verkoop in ons land, maar dat betekent niet dat we met zijn allen minder frisdranken nuttigen. zo valt een duidelijke verhoging van de grens­aankopen op te tekenen. bovendien maakt de accijnsverhoging geen onderscheid tussen dranken met en dranken zonder suiker.