Het belang van category management

Opleiding door Luc Desmedt

Category management is al meer dan 30 jaar oud, maar het is momenteel relevanter dan ooit. In een wereld waar de consument erg goed geïnformeerd is en steeds veeleisender wordt, in een wereld waar groeien een grotere uitdaging is geworden voor zowel fabrikanten als retailers, is het ontwikkelen van doeltreffende commerciele plannen van levensbelang. Strategisch category management is een ideale manier om dat te doen. Om die reden organiseert GS1 samen met Luc Desmedt (LD&Co) en GfK een driedaagse opleiding in category management, specifiek gericht op non-food. U leert er onder meer de basisregels van categorie management en hoe hierbij te maken van GfK-cijfers. De opleiding vindt plaats op 8, 15 en 22 november van 9 tot 5, in de kantoren van GS1. Voor meer informatie, contacteer Karen Arkesteyn (karkesteyn@gs1belu.org).

Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? Klik hier om aan te melden
Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?Klik hier om aan te melden

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.
Verruim uw
vakkennis
magazine
Lees meer

Lees ook