Unlimited Footwear Group breidt portfolio uit met G-Star RAW footwear-licentie
Er zullen twee footwearcollecties per jaar worden uitgebracht
Unlimited Footwear Group (UFG) heeft haar merkenportfolio verrijkt met de G-Star RAW adult footwear-licentie. Als merkendivisie van UFG zal Brands-360 vanaf seizoen AW21 het design, productie, sales, marketing en distributie faciliteren voor dit wereldwijd gerenommeerde jeansmerk.
G-Star RAW is opgericht in 1989 en heeft een tomeloze passie voor denim, wat het merk ertoe heeft aangespoord vakmanschap naar een geheel nieuw niveau te tillen. “Hardcore Denim” is de filosofie die ervoor zorgt dat het merk blijft innoveren en verkennen – tot in de kleinste details. Door deze toewijding aan kwaliteit en vooruitgang - met innovatie en duurzaamheid in de kern - daagt het merk zichzelf en de industrie uit om grenzen te verleggen.
Voor de toekomstige collecties zal Brands-360 vasthouden aan de karakteristieke look-and-feel van het jeansmerk. Er zullen twee footwearcollecties per jaar worden uitgebracht, qua timing afgestemd met de apparel drops van G-Star RAW. Deze zullen verkocht worden in Europa en de Verenigde Staten, via de G-Star RAW brandstores en g-star.com. Brands-360 zal gebruik maken van haar eigen internationale distributienetwerk en de sterke internationale positie van UFG.
Unlimited Footwear Group
Unlimited Footwear Group is een Nederlands modebedrijf dat vooral actief is in de fast-fashion schoenenbranche. Met meer dan 30 jaar aan ervaring ontwerpt, ontwikkelt en distribueert UFG schoenen voor heren, dames en kinderen. UFG heeft een zeer gevarieerd portfolio met eigen merken, licentiemerken en private labels. Footwear brandhouse Brands-360 fungeert als merkendivisie van het bedrijf. UFG werkt samen met multi-brand fashion retailers, private labels en licentie partners over de hele wereld.