Extra vacatures en versterking met de komst van ervaren account director
North by Northwest en Mediamixer zetten volgende groeistap
Twee nieuwe strategische vacatures én Mark Van Hamme als nieuwe account director vanaf 1 september 2025. MediaMixer versterkt zich verder om de stijgende klantenvraag naar geïntegreerde communicatieoplossingen duurzaam te blijven beantwoorden en om zijn klanten nog beter te ondersteunen. Na de succesvolle fusie van MediaMixer en The Fat Lady tot de grootste contentgroep van België, North by Northwest, blijft Mediamixer voluit in groei investeren.
Groei ondersteunen en kwaliteit waarborgen
Sinds de fusie eerder dit jaar vonden heel wat nieuwe klanten de weg naar het nieuwe North by Northwest-verhaal. Om de hoge kwaliteitsstandaarden te blijven garanderen, haalt MediaMixer bijkomende expertise aan boord. Het communicatiebureau zoekt momenteel een ervaren strategic planner en een accountmanager.
“Onze fusie was slechts de eerste stap in een ambitieus groeiverhaal. Het vertrouwen van onze klanten maakt het mogelijk om opnieuw te investeren in toptalent. Met deze nieuwe profielen willen we niet alleen groeien in volume, maar vooral in expertise en kwaliteit van service", zegt Antoon Theunissen, CEO Mediamixer & North by Northwest.
Versterking door ervaren account director
De nieuwe account director Mark Van Hamme brengt een schat aan kennis mee in externe communicatie, PR, reputatiemanagement, mediarelaties en geïntegreerde campagnes. Mark heeft meer dan 25 jaar ervaring in communicatie. De afgelopen tien jaar werkte hij als communicatiemanager bij Eneco. Voordien vervulde hij een cruciale rol bij vooraanstaande communicatiebureaus.

“Ik kijk er enorm naar uit om mee te bouwen aan dit groeiverhaal. Ik ben gepassioneerd door het vertalen van strategische doelstellingen naar heldere, creatieve communicatie die echt impact heeft. Samen met het team van MediaMixer en North by Northwest willen we hiermee resultaten boeken en de betrouwbare sparringpartner zijn voor directieniveaus van onze klanten. Want deze moeten vandaag belangrijke keuzes maken", vertelt Mark Van Hamme, account director MediaMixer.
Mark zal zijn ervaring inzetten om het bestaande account team te coachen. De focus ligt hierbij op het ontwikkelen van diverse expertises en het nog meer begrijpen van de (complexe) businessdoelen van klanten. Hij zal eveneens de ontwikkeling van de PR-expertise voor zijn rekening nemen. Communicatie moet duidelijk een verschil maken.
Vertrouwen van klanten groeit
Een reeks nieuwe klanten koos de voorbije maanden voor MediaMixer, waaronder Acerta, Bleckmann, Zurich Insurance, Indaver, Vandeputte, CNH en ArcelorMittal. Daarnaast zijn er heel wat gewonnen competities voor onder meer VITO, VGC, SCK en Westtoer en blijven bestaande klanten als Telenet, Lantis, VIL, Argenta, Greenyard, Eneco en Port of Antwerp-Bruges hun vertrouwen uitbreiden met bijkomende projecten.
“Deze groei bevestigt dat onze geïntegreerde aanpak werkt. Klanten verwachten vandaag een bureau dat richting geeft in een steeds complexer communicatielandschap. Die rol nemen wij meer dan ooit op", sluit Tom Bellens, CEO MediaMixer, af.