Werkkledij Partnercontent

Nieuw Mewa-klantenportaal

eXTRA functionaliteiten

MEWA's vernieuwde klantenportaal my.mewa.be
Mewa's vernieuwde klantenportaal my.mewa.be

Mewa lanceert zijn vernieuwde klantenportaal als onderdeel van een digitaliseringsoffensief. Op my.mewa.be kunnen klanten 24 uur per dag hun bestelgegevens bekijken, diensten beheren en nieuwe diensten aanvragen. Het klantenportaal biedt een gemoderniseerde gebruikersinterface en diverse nieuwe functionaliteiten.

handige aanvulling op onze persoonlijke service

Het nieuwe portaal is voor iedereen die met Mewa samenwerkt een handige aanvulling op onze persoonlijke service. Alle gebruikte producten en diensten zijn in het nieuwe klantenportaal opgenomen: van poetsdoeken en werkkleding tot toilethygiëne, vuilopvangmatten en onderdelenreinigers. "Wie bijvoorbeeld gebruikmaakt van de dienst werkkleding, kan op het portaal terecht om bij personeelswissels snel en gemakkelijk nieuwe dragers aan te melden. Of men wil een overzicht krijgen van lopende contracten, facturen opvragen of een reparatie aanvragen – dit alles kan via my.mewa.be met slechts een paar klikken op elk moment van de dag of nacht. Dit stelt klanten gerust en zorgt voor maximale transparantie", zegt een tevreden Julien Vansantvoort, administratief directeur bij Mewa België.

Gebruiksvriendelijk, volledig en duidelijk

Alle gegevens worden duidelijk weergegeven, met filter- en sorteermogelijkheden voor facturen, een overzicht van actuele contractgegevens, opgeslagen stamgegevens, actuele aanvragen, klachten, enz. Serviceverzoeken, zoals wijzigingen in leveringshoeveelheden, kunnen digitaal aangemaakt en beheerd worden. De komende wisseldagen, waarop vuil textiel wordt opgehaald en schoon textiel wordt afgeleverd, kunnen worden opgevraagd, evenals de contactgegevens van het serviceteam en de ondertekende contracten, actuele producten en prijzen. Het systeem is ook mobiel en kan op alle eindapparaten worden gebruikt.

Basis voor verdere verbeteringen

Het uitgebreide full-service-portaal werd zopas in België gelanceerd. "Daarmee leggen we de basis voor verdere verbeteringen en nog meer klantvriendelijkheid", zegt Julien Vansantvoort. "Mewa heeft altijd al ingezet op innovatie. Met de digitalisering en ons voortdurend onderzoek houden we de vinger aan de pols en blijven we gewapend voor de toekomst."

 

MEWA SERVIBEL
MOTSTRAAT 54
2800 MECHELEN
+3215451580
info@mewa.be
www.mewa.be
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.
Verruim uw
vakkennis
magazine
Lees meer

Lees ook