VIGC organiseert #BOPE25 in het Nederlandse Gorinchem
Op 26 maart 2025 vindt het Benelux Online Print Event (#BOPE25) opnieuw plaats in het Nederlandse Gorinchem. Onder het thema ‘Redefining print. Success in a digital world’ belooft organisator VIGC een dag vol inzichten, praktijkvoorbeelden en netwerkmogelijkheden.
Volgens VIGC bieden online print en mass customization mogelijkheden om te innoveren, te groeien en uit te blinken in onze digitale wereld. “De shift naar online print past perfect binnen het concept van de platformeconomie”, zegt Jos Steutelings, de managing director van VIGC. “Dit is geen bedreiging, maar juist een kans om relevanter te worden dan ooit. Wie vandaag investeert in digitale transformatie, bouwt aan duurzame groei en een uniek onderscheidend vermogen.”
Internationale sprekers
Tijdens het evenement delen internationale sprekers hun inzichten met sessies in zowel het Nederlands als het Engels. Daarnaast zijn er inspirerende praktijkvoorbeelden te zien en volop mogelijkheden om te netwerken met collega’s en partners.
– Bernd Zipper (DE), CEO Zipcon: Game changer online print, 10 trends that will change everything in 2025.
– Henrik Müller-Hansen (NO), CEO & Founder Gelato: Redefining Global Production, navigating the Mass Customization Revolution from Trends to Triumph.
– Hans Scheffer (NL), CEO & Founder Helloprint: Op weg naar een verantwoorde en duurzame online print- en merch-industrie.
– Steffen Tomasi (CH), CEO & Founder Flyerline Schweiz AG: Go with the times or be gone in no time.
– Stefaan Vanysacker (BE), managing director & co founder Genscom: Hippe kranten via online print platform.
– Borre Akkersdijk (NL), CCO & Founder BYBORRE: Van pixel naar naald: innovatie in on-demand textielproductie.
Panelgesprek over platformeconomie
Zoals ieder jaar staat er ook dit keer een panelgesprek op het programma, onder leiding van moderator Peter Luit. Dit jaar brengt het panel enkele pioniers uit de Benelux samen om te spreken over de kansen en uitdagingen binnen de platformeconomie.
Ramon van Wingerden (Founder en CEO Printustry), Tom Peire (CEO Four Pees), René de Heij (managing director print.com) en Tim Bernaerdt (director Enfocus) delen tijdens dit gesprek hun visie en tips voor de sector.