Marketing & communicatiePremium

Op vrijdag 10 april presenteerde Carrefour haar eerste Safety Cube, een heuse mobiele desinfectie-unit, voor de Carrefour Market Jourdan. Een innovatief concept om de veiligheid van iedereen te garanderen.

INTERACTIEVE LIVESTREAMS BIJ LA BOTTEGA

Interactieve livestreams La Bottega

Katelijn Quartier van het Retail Design Lab toont in deze video hoe de schoenen- en kledingwinkel La Bottega de coronacrisis probeert te overbruggen via interactieve livestreams op hun sociale media.

8 tips om te blijven communiceren met uw klanten

social media UCM Unizo NSZ Bolmedia

We hebben ons oor te luisteren gelegd bij een aantal organisaties die de belangen van de middenstand verdedigen, met de vraag welke acties kunnen worden ondernomen om in deze omstandigheden het tij zo goed mogelijk te keren. Hier enkele tips van UCM, UNIZO, NSZ, Boldmedia en anderen.

VAN WINKEL NAAR STERK MERK

Tutorial Katelijn Quartier Retail Desing Lab

In deze tutorial licht Katelijn Quartier van het Retail Design Lab toe hoe u zich als handelaar kunt onderscheiden om top of mind te blijven bij de consument.

Zo pakten de doe-het-zelf en tuincentra het aan

doe-het-zelf

De doe-het-zelfsector en de tuinsector zijn tevreden over de heropening van afgelopen weekend, klinkt het unisono bij verschillende notabelen uit de sector. Hoe hebben ze dat aangepakt?

5 stappen naar een succesvolle heropening van de retail in België

heropening

Vijf belangrijke stappen om de heropening van uw zaak optimaal voor te bereiden. Want een voorbereid man is er twee waard!

“SNELLE SWITCH NAAR ONLINEVERKOOP REDT VEEL HANDELAARS”

webshop

De helft van de handelaars die nog geen webshop had, ging online tijdens de lockdown. Dankzij e-commerce draaiden de winkels 20% van hun normale omzet. “Samen met de hinderpremie blijkt dat voor de meesten net genoeg om te overleven en nu te heropenen”, zegt Joris Beckers (UAntwerpen).

 

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Geschreven door Tom D'Halluin13 mei 2020
Verruim uw
vakkennis
magazine
Lees meer

Lees ook

Cookies

Argus maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met het privacy- en cookiebeleid.