LKQ blaast concept qualitygarage nieuw leven in
LKQ zette het afgelopen jaar flink in op Qualitygarage, inspelend op de concrete vragen en behoeften bij garages uit zijn netwerk. Zowel de garages als hun klanten worden nu nog meer op hun wenken bediend.
Technische hulp vanop afstand
Elke garage heeft nu een diagnosetoestel en kan via de technische hotline in Wolvertem technische schema's en onderhoudsplannen opvragen, diagnosticeren vanop afstand ... Ook krijgen ze toegang tot een technische database, technische opleidingen, en specifieke tools zoals ADAS.
hulp bij genereren van traffic
Digitaal investeert Qualitygarage in een nieuw 360° marketingplan. Via de combinatie van online en offline marketing zet het sterk in op zijn merkidentiteit en positionering als kwaliteitsnetwerk. Online zet LKQ sterk in op visibiliteit via verschillende media en een vernieuwde site. Offline zet het sterke acties op, en garages ontvangen onder meer marketingmateriaal zoals posters en vlaggen.
Partnerdeals
Qualitygarage helpt garages kosten te drukken via een aanbod van partnerdeals: via Bancontact krijgen ze toegang tot de aankoop of het voordelig leasen van een terminal, of korting op bancontactverrichtingen voor klanten ... Het mikt ook op een positieve customer experience (CEX) door het aanbieden van een nieuwe recente vervangwagen, pechverhelping in heel Europa tegen een scherpe prijs ...

“Ik geloof sterk in Qualitygarage en onze vernieuwingen. Dankzij de steun van LKQ en de partnerdeals bieden we een pakket dat het verschil maakt, zowel financieel als qua klantenservice"
