Vanaf 1 april: krassen, winnen en smullen van verrukkelijke donuts
Schrijf je in voor de zomercampagne van La Lorraine Bakery Group

'Donut worry be happy' want ook dit jaar bijt het gerenommeerde Belgische familiebedrijf La Lorraine Bakery Group (LLBG) zich vast in een zomercampagne die niemand onverschillig laat. Gekleurde, gevulde en waanzinnig lekkere donuts in ruil voor kraslotjes waarbij de klant gegarandeerd een prijs wint. Baat je een bakkerij of broodjeszaak uit en wil je samen met jouw trouwe klanten de winnaarsmentaliteit naar boven halen? Schrijf je in en ontvang 150 kraslotjes die je bij de verkoop van 2 donuts kan uitdelen aan je klanten!
Enkel winnaars
Klanten met een brede glimlach de deur uit zien gaan, is het doel van iedere ondernemer. Om deze hierin te ondersteunen, lanceert LLGB van 1 april tot en met 30 september 2025 de zomercampagne voor hun merk Donut Worry Be Happy. Specifiek luidt de actie als volgt: bij aankoop van twee donuts, krijgt de klant 1 gratis kraslot met garantie op succes. Bij een inschrijving ontvang je als bakkerij- of broodjesuitbater 150 krasloten, waarvan 20 procent bestaat uit de hoofdprijs - een Donuttwistspel - en 80 procent een fijne troostprijs inhoudt, namelijk kleurrijke donuttattoos.
Ben je reeds overtuigd? Aarzel niet langer en schrijf je meteen in!
Wedstrijdvraag
Op ieder krasbiljet staat een wedstrijdvraag met twee mogelijke antwoorden. De deelnemer mag slechts één antwoord krassen. Een lachende smiley betekent dat de klant het juiste antwoord heeft gegeven. Een verdrietige smiley wil zeggen dat het antwoord fout is. Indien het juiste antwoord werd gegeven op de wedstrijdvraag (en enkel en alleen het juiste antwoord werd weggekrast), mag de deelnemer het prijsvlak wegkrassen. De boodschap 'Donut Twist' geeft recht op de hoofdprijs en de boodschap 'Donut tattoo' geeft recht op de troostprijs.




Donuttwistspel en donuttattoos
De ultieme prijs die je met de aankoop van twee donuts kan winnen, is het Donuttwistspel. Het welbekende spel dat spelers in de knoop legt maar deze keer met een zoete twist eraan. De spelmat onderging voor de winactie een totale metamorfose, waarbij de gekleurde bollen omgetoverd werden tot donuts met verschillende coating en topping. Iets waar zowel jong als oud niet aan kunnen weerstaan. Wie een tattoo kan bemachtigen, kan kiezen uit vier gepimpte varianten. Voor ieder wat wils dus! Proef samen met jouw klanten mee van deze ervaring in één klik

Donut als impulsaankoop
Met zijn oorsprong in de 19e eeuw en een licht gelijkende smaak aan de oliebol, is de donut niet meer weg te denken uit het zoete brood- en banketlandschap. Donuts vormen een snel groeiend bakkerijsegment door een veelvoud aan redenen, waarvan hun populariteit in een wijdverspreide leeftijdscategorie en hun aantrekkelijke vormgeving er twee vormen. Ook de veelzijdigheid in smaken, keuze uit coatings en het gemakkelijk eetbare karakter ervan zijn niet-verwaarloosbare verklaringen. Specifiek daarom organiseert het merk Donut Worry Be Happy van LLBG de zomercampagne die bakker en klant dat tikkeltje dichter bij elkaar brengen in de vorm van gedeelde vreugde.
Bijt je vast in onze zomercampagne en schrijf je meteen in!
