company corner

HEIN

RUE DU KIEM 102 , STRASSEN LUXEMBOURG 8030
Voedingsmachines
Ovens

The Bakery Maasmechelen zet bakkerij in als marketingtool

article image

Wanneer Philip Fastré enkele jaren geleden een inspirerend voorbeeld vond in de Verenigde Staten, was het ook voor hem al snel duidelijk dat hij iets gelijkaardigs op poten wou zetten. Na een proces van vier jaar, 3 jaar research en 1 jaar uitvoering mag hij met veel fierheid zijn klanten verwelkomen in The Bakery in Maasmechelen. Samen met Hein zorgde hij voor een spectaculair open atelier dat meteen de aandacht trekt. Zo zet een bakker voor het eerst zijn atelier in als een ware marketingtool.

Geschreven door Marie Verhulst
Dit artikel gratis lezen?

Registreer je gratis en krijg toegang tot het artikel.

Al geregistreerd of abonnee? Klik hier om aan te melden

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.