zet uw merk geloofwaardig in de kijker
DOBBIT tv informeert en inspireert dagelijks 241.000 bouwers en verbouwers (bereik tv) over alle grote en kleine projecten aan de woning die ze zelf kunnen doen of laten uitvoeren door een vakman. Van de vloer in de slaapkamer tot de douche in de badkamer. Van de ramen in de living tot de isolatie van het dak. Al deze uitzendingen bieden u een uniek kader om uw product/merk voor te stellen en de USP's letterlijk in de kijker te zetten. Uiteraard telkens op een natuurlijke wijze geïntegreerd binnen het format van de uitzending waardoor uw boodschap geloofwaardig wordt overgebracht en de betrokkenheid van de kijker verhoogt. Ontdek snel hoe u uw merk met Dobbit tv, hetzij via product placement of een publireportage, in de markt zet.
Brede waaier aan thema's
Dobbit tv neemt heel de woning onder handen en gaat geen enkel project uit de weg. Alle thema's bieden tal van opportuniteiten om een reeks uitzendingen aan te koppelen. Hoe een project opstarten? Hoe ga je te werk? Welke producten bestaan er? Hoe problemen aanpakken? Hoe onderhouden? Wat zijn de alternatieven?
Thema's die steevast aan bod komen:
- badkamer
- keuken
- leefruimte
- zolder
- tuin en terraswasruimte en bijkeuken
- garage en technische ruimte
- gevels
- kelder
Geen thema gevonden die aanleunt bij uw product, informeer bij onze Dobbit redactie naar de volledige planning.
Advies op maat
Dobbit tv benadert de bouwers en verbouwers met aangepaste content volgens drie mogelijke invalshoeken:
- KIEZEN OM TE (VER)BOUWEN
Wie zijn woning wilt inrichten staat voor een heel aantal belangrijke keuzes. Dobbit tv help met inspiratie, informatie en keuze-advies. Zo brengen we een overzicht van de keuzemogelijkheden aan de hand van interviews met experten of gaan we met een van onze architecten op zoek naar de beste bouwoplossing.
voorbeeld:
Hoe je keukenwerkblad kiezen (Dovy) - LATEN (VER)BOUWEN
Sommige zaken laten bouwers en verbouwers gewoon beter over aan de vakman. Dobbit tv toont hier de stappen die in het (ver)bouwingsproces aan bod komen en hoe de vakman aan de slag gaat.
voorbeeld:
Volg de schilder (Sikkens) - ZELF (VER)BOUWEN
Bij een aantal elementen kunnen bouwers en verbouwers ook zelf de handen uit de mouwen steken. Onze demonstratoren gaan aan de slag om te tonen wat ze zelf kunnen doen.
voorbeeld:
Trap renoveren (New Step)
Uw merk in een educatieve en informatieve context
Alle uitzendingen op Dobbit tv kenmerken zich steeds door zowel een informatieve als educatieve aanpak en bieden een unieke context om uw merk te profileren, hetzij via product placement of een publireportage.
- PRODUCT PLACEMENT
Bij product placement wordt uw product of merk in beeld gebracht en/of gebruikt tijdens één of meerdere projecten. De nadruk ligt op de visibiliteit van uw producten en diensten via merknamen en logo's. Er is geen rechtstreekse promotie, noch auditieve vermelding. Product placement omvat:
- toepassing van uw product binnen een uitzending door onze professionals
- uw logo aan het einde van de uitzending
voorbeeld: Luxebadkamer (Duravit)
- PUBLIREPORTAGE
Bij een publireportage ligt de focus volledig op uw product of dienst. Als klant bepaalt u zelf de inhoud, maar de nadruk ligt op redactionele inhoud. Het gaat om nuttige en educatieve informatie van een product dat tot stand komt aan de hand van een interview of voice-over.
voorbeeld: Houtskeletbouw (Intopia)
Multimediale aanpak
- TELEVISIE
Elke nieuwe uitzending (m.u.v. een Branded solution) verschijnt standaard 2 weken op Dobbit tv en dat is goed voor 84 verschijningen in totaal bij 241.000 bouwers en verbouwers. - ONLINE
De uitzendingen zijn ook standaard als video beschikbaar op www.dobbit.be.
Optioneel kunnen deze uitzendingen ook een redactionele weerslag krijgen in het online magazine die verstuurd worden naar 260.000 abonnees.
Haal een maximaal rendement uit uw video content
Naast de standaard voordelen gekoppeld aan een publireportage en/of product placement, kan u de impact en bereik van uw video content nog aanzienlijk versterken. U kan uw visibiliteit nog uitbreiden door ook op andere media in te zetten en uw verzamelde leads verder op te volgen en om te zetten naar geïdentificeerde prospecten. Ontdek snel de opportuniteiten om de impact en het rendement van uw videoboodschap te optimaliseren.