DRIE OPLOSSINGEN OM UW NIEUWE PRODUCTEN TE LANCEREN IN DE RETAIL
Het coronavirus houdt ons nog steeds in de greep. Het wegvallen van vertegenwoordigersbezoeken, beurzen, demodagen ... betekent ook voor uw prospects en klanten een gemiste kans om nieuwe producten te ontdekken en te leren kennen.
PMG peilde hoe uw klanten en prospects het liefst worden geïnformeerd over nieuwe producten en biedt passende tools om uw producten succesvol in de markt zetten:
ALTERNATIEVE informatiebronnen
Ondertussen zijn er tal van online initiatieven om nieuwe producten onder de aandacht te brengen. Ontdek in onderstaande grafiek hoe retail professionals het liefst geïnformeerd worden over nieuwigheden in het coronatijdperk:
conclusie
- Video is met 40% het meest populaire medium bij onze retail lezers wanneer ze willen geïnformeerd worden over nieuwe producten.
- Een productvoorstelling aan de hand van een tekst geïllustreerd met foto's stelt 17% vandaag nog sterk op prijs.
- 20% van de retail professionals verkiest sampling/testing boven andere productvoorstellingen.
- Tot slot beschouwt 1 op de 6 respondenten een virtueel event als een volwaardig alternatief om nieuwe producten te ontdekken.
OPLOSSINGEN om uw product voor te stellen
Professional Media Group biedt uitgebreide mogelijkheden om uw nieuwe producten of productverbeteringen succesvol in de markt zetten en uw doelgroep uitgebreid en dynamisch te informeren:
PRODUCTSPOTTER
PRODUCTSPOTTER is een veilige totaaloplossing om uw product op zeer korte termijn te introduceren bij uw doelgroep. De all-in package bundelt alle voordelen van een fysieke productvoorstelling in één pakket:
video + tekst en video + video contacttool.
ONTDEK ALLE VOORDELEN VAN PRODUCTSPOTTER
BRANDED news & STORies
BRANDED NEWS & STORIES laten toe om op geloofwaardige en regelmatige basis extern te communiceren over uw bedrijf, producten en diensten. Door uw doelgroep regelmatig te informeren over de oplossingen die u aanbiedt, wordt u steeds relevanter voor uw doelgroep, bouwt u vertrouwen op en draagt u bij tot een positieve brand engagement.
magazine sampling box
De MAGAZINE SAMPLE BOX is een unieke samplingformule om producten nu ook fysiek en tegen een relatief lage kost voor te stellen aan een selecte doelgroep. Deze formule laat retail professionals toe uw product te zien, voelen, proeven, ruiken en ervaren.
ONTDEK ALLE VOORDELEN VAN DE MAGAZINE SAMPLE BOX
Wenst u meer informatie, aarzel niet om ons te contacteren
Gregory Smet, Verkoopdirecteur
op het nummer +32 (0)50/24.04.04
of via mail naar grs@pmg.be