Diensten

LEAD GENERATION BIJ 499.000 kmo's

een perfect ALTERNATIEF VOOR HET AUTOSALON 2021

pmg

Professional Media Group plant een speciale LEAD GENERATION CAMPAGNE  als volwaardig alternatief voor het Autosalon 2021. Deze campagne focust integraal op de huidige mobiliteitsoplossingen en omvat het delen van gespecialiseerde, redactionele content, het verzamelen van kwalitatieve data en het streamen van video's met experts. De lead generation gebeurt bij een kwalitatief, hoogwaardige doelgroep van 499.000 leidinggevenden en beslissingsnemers bij kmo's binnen de vakgebieden bouw, industrie, tooling, tuin, home, fashion, retail, food en events.

Mobility Business Solutions

PMG biedt tools om alle gedane inspanningen rond uw merk alsnog te benutten en uw doelgroep te bereiken, te identificeren en te activeren.

LEAD GENERATION CAMPAGNE

Verzeker u van een hoge conversie door in alle fasen van de customer journey actief te zijn via de  extra voordelige LEAD GENERATION PACKAGES.
Profiteer NU van deze package deals!

PACKAGES         General option       Specialised option        Standard Package       Full Package    
General lead generation                ✔                  -               ✔             ✔
Specialised lead generation (1 thema)                -                 ✔               -             ✔
Lead conversion                -                  -               ✔             ✔
          10.000 EUR              3.500 EUR             12.000 EUR          12.500 EUR


LEAD GENERATION  INFO

bereik & MIDDELEN

Om uw merk binnen de juiste context, met de juiste content en op het juiste moment in contact te brengen met uw doelpubliek biedt Professional Media Group  een uniek communicatieplatform voor het overbrengen van uw nieuwe modellen, acties en salonvoorwaarden.
Naast de gegarandeerde visibiliteit in de 27 online magazines verzamelt PMG systematisch uw Leads die u dan, via een DEDICATED ONLINE MAGAZINE kan converteren naar GDPR-proof Sales Leads.

BEREIK & MIDDELEN

COMMUNICATIESTRATEGIE

Bouw uw campagne op volgens de 3 fasen van het SEE | THINK | DO-model. Deze strategie laat toe uw prospects optimaal te bereiken in alle fasen van de customer journey en een zo hoog mogelijke conversie na te streven.

COMMUNICATIESTRATEGIE

grsWenst u meer informatie, contacteer
Gregory Smet, Verkoopdirecteur
op het nummer +32 (0)50/24.04.04
of via mail naar grs@pmg.be

Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?Klik hier om aan te melden

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.

Lees ook