Argus op bezoek
'Ten Huize Van' reportages
Van tijd tot tijd gaat vakblad Argus langs bij een lezers om te zien hoe zij de zaken aanpakken. Want van elkaar kan men het meeste en beste leren...
Vorig jaar gingen we langs bij Dhondt.
Verfaillie-Bauwens (Waardamme/Knokke)
Drie generaties topservice maken het verschil
Steunend op hun drie fundamentele pijlers persoonlijk advies, professionele installatie en uitstekende hersteldienst is Verfaillie - Bauwens méér dan zomaar een elektrowinkel. Al sinds 1968 staat de familiezaak – met nog 3 betrokken generaties – haar klanten bij in de winkel in Waardamme én Knokke. "Aan de prijzenoorlog doen wij niet mee; we maken het verschil met topservice!", klinkt het bij Frédéric Vander Stichele, de jongste telg in het bedrijf.
Salin's Home Collection (Heusden-Zolder)
Bewuste keuze voor kwaliteit & duurzaamheid
In hartje Heusden-Zolder springt de stijlvolle, inspirerende etalage van Salin's Home Collection in het oog. Haluk Özüak beschikt over een ruim aanbod dat bestaat uit een mix van gekende kwaliteitsmerken en internationale aanbieders van vooral textiel. De sfeervolle opstelling van linnen en keukenwaren in combinatie met de betoverende geur van de geurkaarsen en home parfums doet de klanten wegdromen. Argus sprak met de jonge, gepassioneerde en ambitieuze eigenaar.
Bijttebier (Wevelgem)
100 jaar genieten in stijl
In Wevelgem is Bijttebier sinds 1923 een naam die synoniem is met een kwalitatief en stijlvol aanbod dat bovendien actueel en vernieuwend is. Vandaag leidt de derde generatie Bijttebier alles in goede banen terwijl ook de vierde generatie al in het bedrijf actief is. Argus sprak met Karel Bijttebier. Zijn voornaamste tip? "Luister en leer van klanten!"
Dhondt (Brugge, Roeselare &
Sint-Martens-Latem)
Klanten blijven triggeren om mooi te leven
Dhondt is er al sinds 1930 en is al 4 generaties een familiebedrijf. Met winkels in Brugge, Roeselare en Sint-Martens-Latem dekt de onderneming, met de tagline 'leef mooi.', een groot deel van West en Oost-Vlaanderen. Dé sleutel tot hun succes? Volgens commercieel manager Cleo Roelens is dat "blijven innoveren".